Paradigit x NZXT Arctic Spark en Paradigit x NZXT Arctic Apex Review. Vakmanschap en goede prestaties komen samen.

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het samenstellen en bouwen van een systeem kan een flink karwei zijn. In deze review maak je kennis met twee systemen die Paradigit in samenwerking met NZXT levert. Zoals je verderop in dit artikel zult zien, hebben ze een hoog afwerkingsniveau en prima specificaties, en leveren ze dito prestaties. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mooie systemen en ziet er allemaal heel strak uit. Ik zie ook dat alle componenten kwaliteits componenten zijn, wit is niet echt mijn voorkeur maar ik kan het zeker smaken ;)
Enige opmerking die ik heb (en dit is niet voor Paradigit maar aan het adres van Nvidia) is waarom in godsnaam ze die connector van de videokaart op zo'n slechte plaats zetten. Het hele systeem is heel strak, behalve die voeding van de videokaart..
Er zijn toch andere oplossingen mogelijk om bij de 60 reeks eerst en vooral beveiliging in te bouwen alsook die op een andere plaats te zetten zodat als je je systeem op een zulke manier wil bouwen je dit kan zonder zo'n lelijke kabel.. Ze hadden voor een witte kabel kunnen gaan hier, alhoewel dan zit die nog voor de videokaart..

3 Jaar standaard garantie... 50% meer dan de meeste aanbieders zonder upsale voor een apparaat van een paar duizend euro. Andere mensen ook flahbacks naar een zeker intervieuw van Acer bij HWI :ROFLMAO:

Mooie systemen en ziet er allemaal heel strak uit. Ik zie ook dat alle componenten kwaliteits componenten zijn, wit is niet echt mijn voorkeur maar ik kan het zeker smaken ;)
Enige opmerking die ik heb (en dit is niet voor Paradigit maar aan het adres van Nvidia) is waarom in godsnaam ze die connector van de videokaart op zo'n slechte plaats zetten. Het hele systeem is heel strak, behalve die voeding van de videokaart..
Er zijn toch andere oplossingen mogelijk om bij de 60 reeks eerst en vooral beveiliging in te bouwen alsook die op een andere plaats te zetten zodat als je je systeem op een zulke manier wil bouwen je dit kan zonder zo'n lelijke kabel.. Ze hadden voor een witte kabel kunnen gaan hier, alhoewel dan zit die nog voor de videokaart..
Ik vind de BTF-connector een perfecte oplossing voor die verrekte connector;-)

Ik vind de BTF-connector een perfecte oplossing voor die verrekte connector;-)
Inderdaad, ik snapte eigenlijk die hele connector niet echt, meer vermogen door kleinere pinnentjes, en dan ook nog eens zonder enige bescherming.. En zeker die BTF is een veel betere oplossing en ook nog eens netjes weggewerkt.

Een witte kast vind ik persoonlijk altijd mooier dan de standaard grijs en zwart. Deze kast is echt mooi

Wat is je favoriet?
Ik zal ook mijn favoriet laten weten ;)
Goud en groen.. Lol Ik verkocht ooit een groene kast aan een klant (ik verkocht vroeger zelfgemaakte systemen) en de klant zei dat ik de kleur mocht kiezen.. Ik was daar eigenlijk wel wat jaloers op.

Ik zal ook mijn favoriet laten weten ;)
Goud en groen.. Lol Ik verkocht ooit een groene kast aan een klant (ik verkocht vroeger zelfgemaakte systemen) en de klant zei dat ik de kleur mocht kiezen.. Ik was daar eigenlijk wel wat jaloers op.
Nou, dan heeft Hyte een klant aan jou:-) Die hebben wat kleuren mét bijpassende fans.

Nou, dan heeft Hyte een klant aan jou:-) Die hebben wat kleuren mét bijpassende fans.
Lol, maart ik ben een grote Fractal fan ;)

Ik denk dat ik in totaal 8 Fractal cases heb, 2 silverstone en dan nog 2 Lenovo workstations..
En call me crazy maar ik vind de Noctua bruine kleur zo geweldig... (Ja ik weet ik spreek mezelf hier enorm tegen..)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh