Eastman Kodak gaat vanaf nu weer rechtstreeks analoge film verkopen

Lid geworden
mrt 6, 2017
De iconische film- en fotografieverdeler Eastman Kodak heeft aangekondigd dat het terugkeert naar directe verkoop van consumentenvideo-film en kleurnegatieffilm — na meer dan een decennium van distributie via partners. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Je ziet het al een tijdje sinds de corona en nu de streaming ook weer duur aan het worden is.
De prijzen schieten omhoog tot wat de gek of diegene met geld er voor geeft/overheeft.
De 2dehands markt is totaal verziekt helaas.
Men heeft alles weg gedaan want streaming is het.
Om weer bij dit onderwerp uit te komen, bv camera's zijn weer hot.
Prijzen 2dehands gaan door het dak echt.....
Ja, de aanhang naar nostalgie en dat men spijt heeft dat ze in dit geval de boel hebben weggedaan.
Zelfde geld voor cds, lps,tapes, games, fotografie, dvd's.

Je ziet het al een tijdje sinds de corona en nu de streaming ook weer duur aan het worden is.
De prijzen schieten omhoog tot wat de gek of diegene met geld er voor geeft/overheeft.
De 2dehands markt is totaal verziekt helaas.
Men heeft alles weg gedaan want streaming is het.
Om weer bij dit onderwerp uit te komen, bv camera's zijn weer hot.
Prijzen 2dehands gaan door het dak echt.....
Ja, de aanhang naar nostalgie en dat men spijt heeft dat ze in dit geval de boel hebben weggedaan.
Zelfde geld voor cds, lps,tapes, games, fotografie, dvd's.
Hoe gemakkelijk de toegang tot iets hoe minder waardevol het voor je wordt. En dat is het voordeel van fysieke media en analoge fotografie. Je moet keuzes maken, selectief zijn en bent er bewuster mee bezig. Dat maakt het op zich al een stuk waardevoller als ervaring en bezit.

Doe mij maar digitaal: kost niks extra, of je nou 1 of 100 foto's maakt, je kunt ze achteraf makkelijk bekijken en aanpassen. En je hebt geen doka c.q. ontwikkelservice nodig.

Hoe gemakkelijk de toegang tot iets hoe minder waardevol het voor je wordt. En dat is het voordeel van fysieke media en analoge fotografie. Je moet keuzes maken, selectief zijn en bent er bewuster mee bezig. Dat maakt het op zich al een stuk waardevoller als ervaring en bezit.

Dat is met alles ook wel, Ik schreef het elders ook al op dit forum.
Vroeger ging ik bijvoorbeeld ook langs shops, haalde de prijslijst op en ging thuis vergelijken qua prijzen. En dan ging ik een paar dagen later over tot aankoop bij dce shop. Als de prijs niet te ver uit elkaar lag, ging ik naar mijn favoriet.
En zo heb ik dat ook met games, films & muziek. Ik hecht veel meer waarde aan wat ik ooit fysiek gekocht heb in een platenzaak, zoals de freerecord shop etc dan een abbonnement op een Spotify of Netflix.
Eigenlijk is de enige winkel die ik nog van binnen zie een supermarkt en Action.

Qua kleding en schoeisel kan ik ook bijna niet anders meer dan online. Voor mijn schoenmaat hoef ik ook niet naar een scapino, en als ze mijn maat wel hebben bevallen ze niet. En dan wordt online bestellen natuurlijk wel fijner.... Selecteer type schoen, maat, kleur.....en voila!

Zelf koop ik net als Black Eagle ook af en toe nog CD's en oude games. Het is gewoon veel fijner om af en toe offline te zijn. Even weg van Internet. TV uit, CD/DVD in de speler en te chillen. Zonder gezeik of je dit of dat ook leuk vind op je kijk/luister geschiedenis te moeten beantwoorden.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh