Call of Duty: Black Ops 7 krijgt terugkeer van Nuketown en maakt Endgame-modus voor iedereen beschikbaar

Lid geworden
mrt 6, 2017
Activision brengt een update uit voor Call of Duty: Black Ops 7 die twee grote toevoegingen introduceert. De klassieker Nuketown keert terug in een geremasterde versie van de Black Ops 2-map, en de spelmodus Endgame wordt beschikbaar voor alle spelers, ongeacht hun voortgang in de campagne. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Gister toevallig stukje gameplay gezien. Verre van realistisch...wat een grafspel!

Gister toevallig stukje gameplay gezien. Verre van realistisch...wat een grafspel!
Ik ben gestopt bij Call of Duty 4 (modern warfare). Sinds Battlefield Bad Company 2 heb ik Call Of Duty nooit meer aageraakt.

Ik ben gestopt bij Call of Duty 4 (modern warfare). Sinds Battlefield Bad Company 2 heb ik Call Of Duty nooit meer aageraakt.

Volgens mij heb ik het eerste deel ervan. Ik weet niet of dat nog met een Core2Duo was of met mijn 4670K..maar het liep brak, dus nooit mee verder gegaan.

Gister COD WW2 gekocht voor de SP, die is nog wel leuk om te spelen ook.
Ik heb nog wel aardig wat gekocht na CODWaW, wat mijn favoriet is, maar elke game viel tegen. Modern Warfare uit 2009 heb ik ook maar 100 uur gespeeld ofzo.
Zo uit mijn hoofd heb ik Ghost, Blackops 1&3, MW3, Infinite Warfare, MW remaster en MWIII (PS4) van een paar jaar geleden .

Maar alles na MW2 (2009) heb ik niet meer gespeeld dan 10uur/stuk, omdat het gewoon bagger is

WW2 heb ik dan nog gekocht om de setting.

Op de 1 of andere manier trekt de SP van Battlefield me ook meer. Tenminste vanaf Bad Company. MP doe ik sowieso niet meer.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh