NZXT H9 Flow RGB Review. Design, gemak, ruimte en functionaliteit komen samen in een high-end behuizing

Lid geworden
mrt 6, 2017
We kwamen hem onlangs al tegen bij een review van de systemen van Paradigit, dit keer is het een tijd om in te zoomen op de behuizing zelf: de NZXT Flow H9 RGB, een compromisloze kast met een bijzonder design én ouderwets veel ruimte. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hele mooie kast. Je ziet vaak dat de (3 fans) fans in de zijkant in het compartiment van het moederbord zit en deze gesplit is van het PSU gedeelte. Met deze setup kunnen de fans onder een hoek omdat ze dieper in de kast vallen.
Plaatsing van de IO voorop vind ik wat minder, anders had deze nog wel een kans kunnen maken tov de Corsair 3500x hier.

Hele mooie kast. Je ziet vaak dat de (3 fans) fans in de zijkant in het compartiment van het moederbord zit en deze gesplit is van het PSU gedeelte. Met deze setup kunnen de fans onder een hoek omdat ze dieper in de kast vallen.
Plaatsing van de IO voorop vind ik wat minder, anders had deze nog wel een kans kunnen maken tov de Corsair 3500x hier.
Ja die positie van de I/O vind ik dus ook minder. Het is wel een superfijne kast om mee te knutselen.

Het is persoonlijk natuurlijk dus het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar ik vindt pc behuizingen met het jaar lelijker worden, inmiddels is een niveau bereikt waarbij ik ze gratis nog niet wil hebben.

Nee niet mijn smaak, vind het een erg lompe kast.
Als je hem van voren ziet, nee de rechterkant, net of het er is aangeplakt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh