XPG toont ARMAX RGB DDR5-geheugen met straaljagerontwerp en snelheden tot 6400 MT/s

Lid geworden
mrt 6, 2017
XPG heeft een nieuwe DDR5-geheugenkit aangekondigd onder de naam ARMAX RGB. Het ontwerp van de ARMAX RGB-modules is geïnspireerd op een straaljager. In plaats van een horizontaal bovenoppervlak hebben de heatsinks een schuin profiel. Symmetrische randen, geperforeerde structuren, chromen accenten en strakke lijnen geven het geheugen een futuristische uitstraling. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het "straaljager ontwerp", waarschijnlijk bedoeld als ironische knipoog naar de snelheid waarmee de prijzen stijgen.
Je hebt straks nog 3 soorten mensen: zij die het niet meer kunnen betalen, zij die het wel kunnen betalen maar genoeg gezond verstand hebben om de absurde bedragen niet neer te tellen en zij die allang opgesloten hadden moeten zitten.

en zij die allang opgesloten hadden moeten zitten.
Waarom als ik vragen mag?

Ik sta op het punt een nieuwe pc te bouwen en daar zal toch geheugen in moeten want anders doet die het niet. Maar als ik dat doe moet ik volgens jou opgesloten worden?
Er is momenteel schaarste in geheugenland en dat drijft de prijs op, en je kunt niet zomaar even de productie opschalen.

Ontopic, mijn fantasie zal wel tekort schieten, maar ik kan er geen straaljager in zien in dat ontwerp.

Waarom als ik vragen mag?

Ik sta op het punt een nieuwe pc te bouwen en daar zal toch geheugen in moeten want anders doet die het niet. Maar als ik dat doe moet ik volgens jou opgesloten worden?
Er is momenteel schaarste in geheugenland en dat drijft de prijs op, en je kunt niet zomaar even de productie opschalen.

Ontopic, mijn fantasie zal wel tekort schieten, maar ik kan er geen straaljager in zien in dat ontwerp.
Je kan die PC natuurlijk ook niet bouwen ;)
Maar ff serieus, Xzandr maak gewoon een grap.
Als je nu een PC moet kopen zit er niks anders op dan die prijzen betalen, of voor lagere specs gaan als je een strak budget hebt.

Ja lastig en vervelend is die prijsstijging gewoon.
Ik werk mij er omheen.
Schuiven van aanschaf.
En tis een kwestie van alert zijn op deals.

Wat ook vervelend is dat iedereen ineens geld denkt te kunnen verdienen.
Ben een gebruikt W11 compatible PC'tje aan het bouwen voor een kennis en voor een gebruikt 2 x 8gb setje DDR4 vragen ze rustig 100 euro....

Wat ook vervelend is dat iedereen ineens geld denkt te kunnen verdienen.
Ben een gebruikt W11 compatible PC'tje aan het bouwen voor een kennis en voor een gebruikt 2 x 8gb setje DDR4 vragen ze rustig 100 euro....
Profiteurs die overal misbruik van maken zijn er altijd, maar voor €100 is het er ook nog nieuw.

Profiteurs die overal misbruik van maken zijn er altijd, maar voor €100 is het er ook nog nieuw.
Dat is net zoveel als 2 x 16gb DDR5 een jaar geleden.
Heb na lang zoeken een setje 2 x 8gb value ram voor 35 gevonden, valt nog mee.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh