Lian Li RS-voedingen met zwenkende netstroomstekker vanaf 155 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Lian Li heeft zijn nieuwste voedingen uit de RS-serie geïntroduceerd. Opvallend is de 90° draaibare netstroomconnector. Hierdoor kunnen gebruikers kiezen om de modulaire connectors op de conventionele manier te positioneren, of naar de zijkant zoals Corsair doet met zijn Shift-voedingen. Lian Li liet deze modellen voor het eerst zien tijdens de Computex-beurs van afgelopen mei. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Da's eigenlijk wel een goed idee, je moet niet kiezen welke voeding je koopt, hij past altijd of je hem gedraaid wil gebruiken of niet.
Ik ken uiteraard LianLi wel natuurlijk maar heb geen enkele ervaring met hun voedingen.. Maken ze die zelf of kopen ze die bij een andere OEP aan (zoals de meeste grote fabrikanten?

Da's eigenlijk wel een goed idee, je moet niet kiezen welke voeding je koopt, hij past altijd of je hem gedraaid wil gebruiken of niet.
Ik ken uiteraard LianLi wel natuurlijk maar heb geen enkele ervaring met hun voedingen.. Maken ze die zelf of kopen ze die bij een andere OEP aan (zoals de meeste grote fabrikanten?

Wat ik lees via AI is dat ze de SP/RS zelf ontworpen hebben, maar ook soms shoppen bij Seasonic...
bron AI..... :ROFLMAO:

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh