Prusa brengt PLA-filament voor 3D-printers uit in beige en bruine Noctua-kleuren

Lid geworden
mrt 6, 2017
Prusa Research heeft samengewerkt met Noctua om PLA-filament uit te brengen in de bekende beige en bruine kleuren van de Oostenrijkse koelerfabrikant. Hierdoor kunnen gebruikers 3D-prints maken waarvan de kleuren gegarandeerd overeenkomen met die van Noctua. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
eindelijk..
Ik moet wel zeggen dat ik gek ben op die rare kleurstelling van Noctua terwijl ik dit niets vond de eerste keer dat ik het zag, maar het is een soort kwailiteitsmerk geworden die kleuren..
Nu nog een 3D printer aanschaffen dus :ROFLMAO:

32 euro per rol, nee geen interesse.
Ben ik 128 euro kwijt, dan maar iets wat er zo dicht mogelijk bijkomt.
Wil ook wat retro stuf printen en heb het geduld wel.
Tot ik dat ik die kleuren vind voor een schappelijke prijs.
Net als dat wit/beige daar wacht ik ook al een tijdje op.
Enigste voordeel van die rollen is gegarandeerd de kleur.
Want wat op een rol zit en wat het uiteindelijk word kan wel eens verschillen qua kleur.
Laat staan merken onderling.
Je hebt zoveel tinten en daarom print ik van elke rol een mini articulated dragon uit, dan zie ik de kleur als het klaar is en hoe stevig het is.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh