Arctic P14 Pro-fans nu ook beschikbaar met omgekeerd ontwerp

Lid geworden
mrt 6, 2017
Arctic breidt zijn P Pro-serie fans uit met nieuwe 140mm-modellen met reverse-ontwerp, die na gebruik in de Xtender-kast nu ook afzonderlijk verkrijgbaar zijn. Het gebruik van omgekeerde fanbladen maakt de nieuwe fans visueel aantrekkelijk in systemen waarbij de lucht naar buiten moet worden geleid. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hier was ik op aan het wachten. Mogen meer fabrikanten doen. Valt dan alleen maar meer te kiezen.
Voor een compacte build is het soms beter de achterste fan naar binnen te blazen. En dan komt dit heel goed uit.
Fans omdraaien ziet er naar mijn mening niet uit.

Misschien dat ik de deepcool fans er wellicht mee ga vervangen.

Hoop dat ze bij slim fans 15mm dikte dit ook eens gaan doen. Ideaal voor op de bodem van je behuizing.

Hier was ik op aan het wachten. Mogen meer fabrikanten doen. Valt dan alleen maar meer te kiezen.
Voor een compacte build is het soms beter de achterste fan naar binnen te blazen. En dan komt dit heel goed uit.
Fans omdraaien ziet er naar mijn mening niet uit.

Misschien dat ik de deepcool fans er wellicht mee ga vervangen.

Hoop dat ze bij slim fans 15mm dikte dit ook eens gaan doen. Ideaal voor op de bodem van je behuizing.
Inderdaad handig, laatst een vriend met 3 front intakes, 3 top outtakes en 1 rear outtake aangeraden om de voorste top outtake om te draaien.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh