OnePlus 15R Review

Lid geworden
mrt 6, 2017
OnePlus brengt vandaag de OnePlus 15R op de markt, een nieuw model aan de top van het midrange-segment van het merk. Het toestel is voorzien van de nieuwste techniek en heeft bovenal een enorme accu. In deze review lees je over de vele pluspunten van de 15R. Wij hebben hem uitgebreid voor je getest, zodat je weet of je je zinnen op dit model moet zetten als je toe bent aan een nieuwe smartphone. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
ik heb geen verstand van camera's maar wanneer gebruik je een tele-/macro-functionaliteit met de camera?

voor de rest mooie review ik zit zelf ook aan dit model te denken.

ik heb geen verstand van camera's maar wanneer gebruik je een tele-/macro-functionaliteit met de camera?

voor de rest mooie review ik zit zelf ook aan dit model te denken.
Deze werd mij recent door een collega aangeraden, maar laat deze gaan juist i.v.m. deze ene tekortkoming. Schiet je enkel selfies en landschap/overzichts-foto's dan ga je waarschijnlijk niets missen of opmerken.

Deze werd mij recent door een collega aangeraden, maar laat deze gaan juist i.v.m. deze ene tekortkoming. Schiet je enkel selfies en landschap/overzichts-foto's dan ga je waarschijnlijk niets missen of opmerken.
Nou dan is het maar goed dat je de review gezien hebt:)

op pagina 13 bij de specs staat een richtprijs van 520 euro.
een pagina verder bij de conclusie zie ik andere prijzen....

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh