QNAP TS-h3077AFU-R7-64G Review. Zakelijke SSD-nas met de kracht van AMD

Lid geworden
mrt 6, 2017
QNAP is een van de belangrijkste fabrikanten in de NAS-markt, van dit merk bekijken we in deze review de TS-h3077AFU, een nas met ruimte voor maar liefst dertig ssd’s. Deze machine biedt naast veel potentiële opslag, ook veel veelzijdigheid. Het is een model dat past in een rack en dus vooral in zakelijke omgevingen zijn weg zal vinden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Is inderdaad wel jammer dat ze dit enkel voor SATA ssd's hebben, maar aan de andere kant denk ik dat dit voor veel bedrijven net dat is wat ze nodig hebben. Hoe zit het trouwens met de grote van de volumes bij Qnap? Als je 192 schijfjes van 4Tb gebruikt zit je in theorie aan 768Tb. Ik kijk nu even bij de conculega's waar je met de meeste apparaten tot 200T per volume kan toewijzen (met de conditie dat je minstens 32Gb geheugen hebt in je NAS).
Ik zie het voordeel wel ten op zicht van 3.5" sata schijven (verbruik, ruimte, trillings gevoeligheden) maar aan de andere kant zijn die grote lompe en trage HDD's wel een stuk goedkoper.. Zeker met de stijgende prijzen van tegenwoordig (ja zelfs SATA SSD's zijn fors gestegen in prijs..)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh