Gerucht: eerste Call of Duty voor Nintendo Switch komt binnenkort uit

Lid geworden
mrt 6, 2017
Goed nieuws voor de fans van de Nintendo Switch én Call of Duty. Volgens Jez Corden van Windows Central is de Switch-versie van Call of Duty bijna klaar en zou deze binnen enkele maanden uitkomen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Jammer dat de switch meer richting de PC / XBOX / PS5 aan het gaan is.
Zag er liever meer nintendo eigen exclusiefs erop. Dat is denk ik ook de reden waarom je een switch koop.

Jammer dat de switch meer richting de PC / XBOX / PS5 aan het gaan is.
Zag er liever meer nintendo eigen exclusiefs erop. Dat is denk ik ook de reden waarom je een switch koop.

Maar je kan die toch ook alleen voor de exclusieve titels gebruiken? Gewoon kwestie van die andere meuk niet kopen.

Maar je kan die toch ook alleen voor de exclusieve titels gebruiken? Gewoon kwestie van die andere meuk niet kopen.
Alleen dat is juist het probleem, omdat er steeds meer pc , ps5 xbox achtige games erop komen, is er blijkbaar minder ruimte voor de titels waarvoor je deze console eigenlijk voor koopt.
Bijvoorbeeld Cyberpunk 2077.. Leuk dat hij op de switch 2 verkrijgbaar is.. Maar die kan je net zo goed op de pc spelen.
Post automatically merged:

Stemmen doe je inderdaad met je portemonnee en gedrag:)
Alleen sommige dingen verander je niet in de console industrie..

Alleen sommige dingen verander je niet in de console industrie..

Nintendo heeft natuurlijk de eigen games. Als een console niet exclusief genoeg is voor bepaalde games, zullen ze dat vanzelf merken in de verkoop aantallen. Oftewel kopen mensen ze dan niet meer.
En dat is ook precies de reden waarom ik geen f**k meer geef om het apparaat vanaf dag 1.
Voor mij is het allang niet exclusief genoeg meer. Die tijden zijn allang vervlogen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh