iPhone Fold met 'onzichtbare' vouwlijn: leaker deelt specs en renders

Lid geworden
mrt 6, 2017
De geruchtenstroom rond Apples langverwachte opvouwbare iPhone draait op volle toeren. De doorgaans goed geïnformeerde leaker Jon Prosser zet het aankomende toestel opnieuw in de belangstelling door renders en specificaties te delen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Geruchten.. tja ergens zal iemand dit wel laten uitlekken denk ik om te horen wat iedereen er van vindt natuurlijk.
HEt lijkt me een evolutie, maar zoals ik eerder al zei.. zie ik het nog niet echt gebeuren, veel te duur en enkel voor die happy few die het zich kan veroorloven. Ik denk dat zo'n eerste versie (alhoewel dit niet de eerste echte versie zal zijn omdat ze rijkelijk laat zijn) toch nog niet je dat is.

en er zou volgend jaar geen gewone iPhone 18 komen dan? Ik denk dat ze de 17 te goed gemaakt hebben..

Laten we de real deal maar even afwachten, bij een render is een vouwlijntje zo weggewerkt en dan lijkt het al snel heel strak. 🧐

Wauw wat een mooi rond bedrag!

:stupid:

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh