Cinebench 2026 nu beschikbaar: CPU- en GPU-benchmark met zware SMT-test

Lid geworden
mrt 6, 2017
Maxon heeft met Cinebench 2026 de nieuwste versie van zijn populaire benchmark uitgebracht. De opvolger van Cinebench 2024 krijgt een update naar de nieuwste Redshift Rendering-engine, waardoor gebruikers kunnen testen wat voor prestaties ze mogen verwachten in Maxon Cinema 4D 2026. Cinebench 2026 is nu beschikbaar. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik heb mijn 9700x en 9800X3D ook maar eens getest
Momenteel geen OC op de hardware.

Schermafbeelding 2026-01-02 134603.png

Schermafbeelding 2026-01-02 134501.png

Schermafbeelding 2026-01-03 052744 silv.png

Laatst bewerkt:
Ik heb de nieuwe build ook aan de CB test onderworpen.
Heb bij deze wel een undervolt ingesteld van -30

In het begin, zonder de undervolt haalde ik een score die wel lager was als mijn andere 9700x, dat scheelde multithreaded zo'n 300 punten. Waarschijnlijk was hij iets aan het throttlen. Na de undervolt haalt hij bijna hetzelfde als het andere 9700x systeem, waarbij de temperatuur van de CPU onder de 70 graden blijft. Deze doet dat met lucht (Scythe Mugen 6), de andere met een AIO. Volgens mij kan ik daar nog wel een undervolt toepassen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh