Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Een defecte SSD laat je BIOS niet crashen. Een defecte GPU (of voeding) wel.Lijkt me raar dat een hagel nieuwe Sapphire RX 9070 16GBnou al defect zou zijn.
Zou dan eerder gokken op de ssd misschien .
Ik heb geen idee of dit anno 2026 nog werkt; ik heb het al jaaaaren niet meer nodig gehad: https://www.hashbangcode.com/article/raising-skinny-elephants-utterly-boringHeb geen andere methode om te rebooten als het systeem geheel vast geslagen is.
Waarom zou het verwijderen (of loskoppelen) van een SSD de data aanpassen? Waarom zou je hem überhaupt verwijderen?Is het slim om de ssd eruit te halen? Of vernaggel ik dan de hele boot gedeelte van die ssd?
Waarom zou het verwijderen (of loskoppelen) van een SSD de data aanpassen? Waarom zou je hem überhaupt verwijderen?
Als je wil dual-booten gewoon een extra SSD er in, of wat ruimte vrij maken.
Je moet alleen niet willen dat Windows je Linux GRUB menu omzeep helpt met aanpassingen waar je later spijt van krijgt. Daar is M$ de beste in! Been there, done that!
Ik koppel altijd mijn Linux drive los, installeer Windows op een andere SSD, en zet de Linux drive daarna weer terug. In de BIOS staat de Linux drive als de standaard bootdrive, en als ik naar Windows wil druk ik "F12" tijdens de POST om het bootmenu te krijgen en mijn Windows drive te selecteren.
En dat zonder een door Windows gecreëerd bootmenu.
Dat laatste zou denk ik niet veel moeten uitmaken omdat beiden denk ik op elkaar lopen.
Bij Bazzite wordt het zelfs geadviseerd uit te zetten, en werkt het volgens mij geeneens met UefiGebruik altijd UEFI omdat dit de dagelijkse standaard is.
community.frame.work
Ik vermoed dat ik problemen heb met de cpu. Ga hem z.s.m even vervangen.
Gisteren kon ik me een memtest86+ draaien.
Geheugen niks mee.
Cpu gaf een probleem op core 8.
Krijg ook systeem freezes als ik in het bios ben.
Denk dat het een hardware probleem is.
Toen heb ik wel even in cachyos kunnen booten heel merkwaardig.
Zag core 2 helemaal op 100% staan.
En systeem stond na enkele seconden weer vast.
Dus denk dat het OS wel te redden valt.
Ga nog wel even proberen om core 8 en 2 uit te schakelen en een 6 core van te maken.
Anders wissel ik deze cpu voor een andere goed werkende.