Philips introduceert Dolby Vision 2 op OLED- en Ambilight-tv’s van 2026

Lid geworden
mrt 6, 2017
TP Vision en Dolby Laboratories hebben aangekondigd dat Philips-tv’s uit de 2026-line-up worden uitgerust met Dolby Vision 2. Het betreft de eerste bevestigde OLED-tv’s met deze nieuwe beeldtechnologie. De introductie start in 2026 met de Philips OLED811-serie en wordt later uitgebreid naar andere high-end modellen binnen het Philips Ambilight TV-portfolio. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Goed te weten dat Philips bij de eersten is. Wordt Philips trouwens nog altijd overal ter wereld verkocht? Want ik zie eigenlijk nooit reviews van Philips op Youtube (van niet Belgische/Nederlands content providers) of is de naam meer een lage landen merk geworden (voor TV's dan).
Waar is de tijd dat Philips en Sony zowat de enige A merken waren en Lucky Goldstar en Samsung goedkope b of zelfs c merken waren :ROFLMAO:
Niet dat het een slechte evolutie is, allerminst, concurentie maakt iedereen beter ook de uiteindelijke koper.

Doet misschien niet ter zake, maar hier staan enkel Philips TV's omdat Ambilight enkel bij hen te krijgen is, you love it or you hate it ;)

Goed te weten dat Philips bij de eersten is. Wordt Philips trouwens nog altijd overal ter wereld verkocht?
Philips is helemaal nergens meer bij want het bemoeit zich sinds 2014 niet meer met tv productie en doet eigenlijk helemaal niets meer in consumenten elektronica.
TP Vision betaalt voor het gebruik van de merknaam Philips en is niet wereldwijd actief waaronder b.v. niet in de Verenigde Staten, dat zal dus ook de voornaamste reden zijn dat er weinig van op YouTube terug te vinden is.

Goed te weten dat Philips bij de eersten is. Wordt Philips trouwens nog altijd overal ter wereld verkocht? Want ik zie eigenlijk nooit reviews van Philips op Youtube (van niet Belgische/Nederlands content providers) of is de naam meer een lage landen merk geworden (voor TV's dan).
Waar is de tijd dat Philips en Sony zowat de enige A merken waren en Lucky Goldstar en Samsung goedkope b of zelfs c merken waren :ROFLMAO:
Niet dat het een slechte evolutie is, allerminst, concurentie maakt iedereen beter ook de uiteindelijke koper.

Doet misschien niet ter zake, maar hier staan enkel Philips TV's omdat Ambilight enkel bij hen te krijgen is, you love it or you hate it ;)

Heb zelf een philips oled op de slaap kamer. Zou bijna geen ander merk meer willen.. LG en samsung geen interesse meer in.
Of het word een sony voor mij of een philips.. Hoop dat het laatste nog wel door gaat met android tv.

Philips is helemaal nergens meer bij want het bemoeit zich sinds 2014 niet meer met tv productie en doet eigenlijk helemaal niets meer in consumenten elektronica.
TP Vision betaalt voor het gebruik van de merknaam Philips en is niet wereldwijd actief waaronder b.v. niet in de Verenigde Staten, dat zal dus ook de voornaamste reden zijn dat er weinig van op YouTube terug te vinden is.
TP Vision is toch gelijkaardig aan bijvoorbeeld ASM en Signify? Waar TPV en Signify dan wel nog royalties afstaan aan Philips en ASM dit niet hoeft te doen vermits ze de merknaam niet gebruiken. En ik doelde dus wel degelijk op de merknaam, niet zozeer Philips Philips zelf als bedrijf, want ze zijn enkel nog aktief in healthcare. Jammer want ze hadden het in zich om een wereldspeler te zijn op.. ja zowat op alles als je het mij vraagt..

Jammer want ze hadden het in zich om een wereldspeler te zijn op.. ja zowat op alles als je het mij vraagt..
Of ze hadden er een behoorlijke knauw van gekregen, de marges in consumentenelektronica zijn klein en de concurrentie uit Azië is moordend, dat is voor Philips ook de reden geweest om er mee te stoppen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh