Curved 51,5-inch 6K ultlrawide met Thunderbolt en 32-inch 4K QD-OLED met ingebouwde colorimeter bij Dell

Lid geworden
mrt 6, 2017
Dell vult zijn gamma professionele monitors aan met twee nieuwe UltraSharp-modellen. De line-up bestaat uit de 51,5-inch gekromde U5226KW met Thunderbolt en de U3226Q, een QD-oled-monitor met een 32-inch 4k-paneel en een ingebouwde colorimeter. De U5226KW kost 2.966 euro en is per direct beschikbaar. De U3226Q krijgt een adviesprijs van 2.600 dollar en wordt op 24 februari verwacht, zonder bekende europrijs. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Wat een joekels...

Waar is de tijd dat als je een 27" flatscreen (ik bedoel dus de Sony TV's met beeldbuis maar een vlak scherm) had iedereen kwam kijken en dat ze die dan te groot vonden voor de huiskamer terwijl je nu een 32" of zelfs 51,5" voor je neus hebt staan om te werken..
Mooie monitors, maar vraag me wel af of dit niet te groot is (de 51.5" bedoel ik dan) om nog ergonomisch te zijn.. Als overzicht kan ik het wel smaken maar we kunnen maar een beperkt gedeelte in focus zien als je werkt..

Ik heb een poosje een 32" 16:9 TV als monitor gebruikt bij het gamen. Ik vond het te groot. Als tv op 3 meter afstand vind ik het dan weer veel te klein. Daar is voor 3 meter afstand de minimum wel 42"
Die wordt waarschijnlijk dit jaar vervangen voor een 86"

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh