Na geruchten over terugroeping: Asus herziet stilletjes toepassing liquid metal op 4.000 dollar kostende RTX 5090 Matrix

Lid geworden
mrt 6, 2017
Asus heeft zijn applicatiemethode gewijzigd voor het toepassen van liquid metal op de RTX 5090 Matrix. Dat stelde Der8auer vast na een vroeg sample van de 4.000 dollar kostende videokaart te vergelijken met een nieuw exemplaar dat hij recent zelf heeft aangeschaft. De vaststelling volgt na geruchten dat de fabrikant kaarten had teruggeroepen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik had het ook gezien en ik vermoed dat het eerste exemplaar waar de kritiek op kwam een pre productie model was. Ik zag ook dat het liquid metal op de productie versie toch net iets anders uitzag dan het test exemplaar, mogelijk was die dus al eerder geopend? Tenzij Asus natuurlijk bevestigd dat het inderdaad de eerste maal was dat iemand die kaart opende. In elk geval netjes gedaan op de productie versie

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh