Deepcool CH160 en AG620 BK ARGB V2 Review. Een ITX-behuizing die je makkelijk meeneemt en een dual fan luchtkoeler

Lid geworden
mrt 6, 2017
In dit artikel gaan we aan de slag met de Deepcool CH160, een compacte ITX-behuizing die nieuw elan geeft aan het fenomeen ‘draagbare computers’. Nee, je haalt er geen laptop mee in huis, maar dankzij de handle kun je hem makkelijk meenemen. Ideaal als een laptop niet krachtig of veelzijdig genoeg voor je is. Naast de CH160 nemen we meteen ook de AG620 BK ARGB V2 onder handen, een betaalbare luchtkoeler van hetzelfde merk.
We trappen het artikel af met de behuizing. Hij wordt geleverd in een witte en zwarte variant en kost zo’n 70 euro. Dat is niet al te veel geld, precies zoals we gewend zijn van dit merk, dat bekendstaat om zijn goede prijs-kwaliteitverhouding. In dit artikel bekijken we de variant met een venster aan de zijkant, maar je kunt ook kiezen voor een versie met mesh. De behuizing is geschikt voor ITX-moederborden en zeer compact. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuk duo, de koeler had ik al eens ergens gezien ziet er zeker goed uit, maar nogal "luid". Vraag me af of hij stiller wordt met Noctua fans?
Over de kast, als hij transporteerbaar moet zijn lijkt me een mesh zijkant beter wegens niet zo breekbaar en ik dacht eigenlijk meteen aan een transporteerbare server te maken hetgeen niet echt kan met maar 1 2.5 of 3.5" drive in de kast, uiteraard kan je er wel meer plakken tegen een zijkant, maar was toch aangenaam geweest. (Aan de andere kant, denk ik dan weer dat mijn niche niet echt veel mensen zal aanspreken natuurlijk :) )

Leuk duo, de koeler had ik al eens ergens gezien ziet er zeker goed uit, maar nogal "luid". Vraag me af of hij stiller wordt met Noctua fans?
Over de kast, als hij transporteerbaar moet zijn lijkt me een mesh zijkant beter wegens niet zo breekbaar en ik dacht eigenlijk meteen aan een transporteerbare server te maken hetgeen niet echt kan met maar 1 2.5 of 3.5" drive in de kast, uiteraard kan je er wel meer plakken tegen een zijkant, maar was toch aangenaam geweest. (Aan de andere kant, denk ik dan weer dat mijn niche niet echt veel mensen zal aanspreken natuurlijk :) )
Noctua is beduidend stiller.

Noctua is beduidend stiller.
Vraag me dan alleen af of je dan prijs gewijs niet beter meteen een Noctua koopt. Als geluid niet uitmaakt niet natuurlijk, maar als hij naast je staat..

Vraag me dan alleen af of je dan prijs gewijs niet beter meteen een Noctua koopt. Als geluid niet uitmaakt niet natuurlijk, maar als hij naast je staat..
Daar kan ik niet mee helpen.
Ligt aan je portemonnee;-)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh