Fractal Design gaat voor airflow in Pop 2 Air-kast met drie ingebouwde ARGB-fans

Lid geworden
mrt 6, 2017
Fractal Design heeft de Pop 2 Air-serie behuizingen onthuld. De fabrikant gaat ten opzichte van de vorige generatie voluit voor een strak design met een nadruk op airflow. Dat wil zeggen dat er (voorlopig?) geen kleurrijke opties zoals oranje, groen, blauw or magenta worden aangeboden. Ook het afneembare plaatje onderaan met opbergbakje of plaats voor twee 5,25-inch drivebays is weg, al maakt dit wel voldoende ruimte vrij voor meer koeling. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik zie het design van Fractal wel graag (getuige mijn 10 Fractal cases thuis en nog een aantal op verplaatsing) en deze vind ik ook weerral mooi. Simpel, elegant en makkelijk in het gebruik. Wat inderdaad wat minder is zijn het aantal USB's dat je krijgt als gebruiker, vandaar dat mijn laatste build in een Define 7 compact zit, die heeft 2 x USB2.0, 2 x USB3.0 en 1 keer USB3.2 2x2 USB-C..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh