Nintendo Switch is de bestverkochte Nintendo-console tot nu toe

Lid geworden
mrt 6, 2017
Als onderdeel van de bekendmaking van zijn laatste financiële resultaten voor het derde fiscale kwartaal van 2025/2026, dat eindigde op 31 december 2025, heeft Nintendo de verkoopcijfers van de Nintendo Switch 2 bijgewerkt. Volgens deze cijfers heeft de hybride console sinds de lancering zo'n acht maanden geleden al 17,37 miljoen exemplaren verkocht - een opmerkelijk tempo dat laat zien hoe succesvol de lancering in juni 2025 was. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Vreemd, nog nooit een Switch 2 in het wild gezien. Nu is een persoonlijke observatie geen bewijs maar ook qua streams en dergelijke zijn er zo weinig signalen dat de Switch 2 bestaat, laat alleen succesvol is dat ik dit oprecht in twijfel trek. Mogelijk is dat algoritmische bias aan mijn kant, maar dat zou ook geen ramp zijn.

Aan mij slijten ze die switch modellen in elk geval niet. Ik vond de eerdere modellen ook al niks aan. De NES en SNES waren nog wel leuke apparaten.
Nu brengen ze andere games naar de Switch 2 (Indiana Jones) en een paar anderen. Die verdient betere hardware als die simpele Switch 2 :ROFLMAO:

Het jammere om te zien is dat de consoles best goed / oke zijn voor wat het is.
Alleen komen er gewoon teveel PC titels naar die dingen, wat afbraak doet aan het hele platform.
Je koopt die machines eigenlijk meer voor wat Nintendo zelf uitbrengt.

Heb geen switch of switch 2 nodig om cyberpunk of Indiana Jones te kunnen spelen. Dan kan je beter voor de PC kiezen een PS5 of anders een xbox.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh