The Information: geen nieuwe Nvidia-GPU's in 2026, RTX 60-serie mogelijk uitgesteld naar 2028

Lid geworden
mrt 6, 2017
The Information bespreekt het huidige gpu-landschap langs Nvidia's kant. Zo zou het management van de techgigant in december hebben besloten om de RTX 50 Super-refresh niet zoals gepland in januari te laten doorgaan. Daarnaast zou ook de volgende generatie 3D-chips vertraging oplopen, wat in beide gevallen veroorzaakt wordt door de geheugenschaarste. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Tja, Nvidia was al behoorlijk prijzig en met de bedragen die ze nu moeten gaan vragen gaat er vrijwel niemand interesse hebben dus dan heeft produceren ook geen zin.
Uitstellen van productie zal komende tijd nog wel vaker gaan gebeuren.

Goed nieuws voor Intel die volgens mijn bronnen aan een nieuwe generatie GPU's werkt, met de markt wijd open is er een kans dat de positie van marktleider voor het eerst in 25 jaar kan veranderen. Wel apart dat AMD tot nu toe als het op GPU's aankomt geen poging tot een inhaalslag heeft gedaan in de laatste 10 jaar.

Jammer, ik verheugde me net op een videokaart van €4000+ euro :bigok:

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh