Nvidia RTX 5070 Ti gaat voorbij de 1.000 euro, ondanks ontkende productiestop

Lid geworden
mrt 6, 2017
Met bijna een derde van de maand februari achter de rug is de tijd opnieuw aangebroken om de huidige prijzen van videokaarten bekijken. Zoals gewoonlijk bekijken we de vijf goedkoopste beschikbare modellen op basis van elke courante Nvidia- en AMD-gpu, om zo een gemiddelde prijs te berekenen. Dat gemiddelde kunnen we vergelijken met de voorafgaande maand en de adviesprijs van elke 3D-chip. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Nog even doorgaan hiermee en de hele zelfbouw is zo goed als dood, maar ergens bekruipt mij het gevoel dat exact dat ook de bedoeling is.
We kunnen dan allemaal een fijne Copilot pc kopen zoals ze dat bij Microsoft bedacht hebben. 🤡

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een 1660 super en 2080, ook super, als ik me niet vergis, liggen rondslingeren . Stond op het punt om ze op te ruimen voor een prikkie, maar gezien deze hele malaise kan ik ze beter even vasthouden voor eigen gebruik. Zie mezelf zo snel nog niets anders kopen mocht ik een extra machine bij willen bouwen. Ik heb overigens voor mijn hoofdgebruik recentelijk een nieuwe laptop met 5070 gekocht voordat de markt overspannen raakte.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh