AMD Ryzen Threadripper Pro 9995WX met waterkoeling in de heatspreader bewerkt

Lid geworden
mrt 6, 2017
Een Chinese modder genaamd Geekerwan heeft een creatieve en ongebruikelijke manier gevonden om de koeling van de krachtige AMD Ryzen Threadripper PRO 9995WX te verbeteren door de processor zelf te bewerken. Deze extreem krachtige 96-kern-CPU, die standaard al indrukwekkende prestaties levert, genereert bij zware belasting enorme hoeveelheden warmte, wat efficiënte koeling essentieel maakt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
dat is nog een een invetieve oplossing..
Zeker geen standaard oplossing ook, maar zag ik het goed, hebben ze niet een gedelid om die heatspreader the freezen? OMG.. En ja hoor de chiller is wel iets speciaal en eigenlijk iets dat ik ngo niet echt zag, je ziet al eens een oplossing zoals Linus had getoond met 3 compressoren na mekaar of een industriële oplossing waarbij de chiller rechtstreeks het water koel, maar hier heb je een bad dat gekoeld word waardoor dus het koelwater gaat, ik denk dat je dan veel minder condens hebt op de processor zelf van de koeling? Maar de prestaties spreken voor zich natuurlijk..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh