Sony WF-1000XM6 Review. Deze oortjes bieden muziek en noise cancelling van topniveau

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het Japanse Sony hoort bij de meest bijzondere bedrijven in de techmarkt. We keken dan ook reikhalzend uit naar de WF-1000XM6, een set oortjes die laten zien waar Sony toe in staat is als het om audio gaat. In deze review stellen we ze aan je voor. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik kan alleen maar zeggen dat dit inderdaad de beste zijn op dit moment. Ik heb zelf al jaren Sony headphones en oortjes vermits ik voor Corona minstens eens per maand op het vliegtuig zat heb je dan wel Noise canceling nodig.
Ik gebruik op dit moment de WF-1000XM4's welke natuurlijk niet zo goed zijn als deze XM6'en maar de software is wel dezelfde. Goed uitgewerkt en oh zo geweldig.. Wat ik specifiek zo geweldig vind is dat je naar muziek kan luisteren en als je zelf praat gaat de muziek op pauze en de NC uit zodat je de andere kan horen.. Niet dat nare gedoe om te pauzeren op je telefoon of je oortje uit te moeten nemen..
In mijn ogen kan je dit niet zomaar vergelijken met het goedkope spul (daarom kosten ze ook €300 uiteindelijk..

Hoe zit het eigenlijk met het vervangen van batterijen bij oortjes die een paar jaar oud zijn? Ik heb een WF-LS900N welke ik vele jaren gebruikt heb, maar nu niet meer kan gebruiken omdat de batterijen versleten zijn. Wordt je verwacht gewoon nieuwe te kopen? In deze tijden dat we echt geven om het milieu zou hier toch wel een mogleijkheid moeten zijn..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh