Trust Ferro Hyperscroll Review. Een sjieke, maar een beetje ouderwetse bureaumuis

Lid geworden
mrt 6, 2017
Trust is een Nederlands merk met een lange historie. Een van de nieuwste producten ervan bekijken we in deze review: de Ferro Hyperscroll, die voor zo’n 30 euro in de winkels ligt. Dat maakt hem zeker niet de duurste muis van dit moment. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
betaald Trust dan aan Logitech om die vrijloopfunctie te kunnen gebruiken? Want ik meen mij te herinneren dat dit een Logitech only ding is (tenzij je genoeg betaald veronderstel ik).
Verder vrij basic zoals alles van Trust eigenlijk. Zeker niet slecht bedoeld hoor. Het werkt en is simpel in gebruik. Ik had enkele zaken van ze. Het is goed voor een okasioneel gebruiker.

Want ik meen mij te herinneren dat dit een Logitech only ding is
Mijn Razer Basilisk V3 heeft het ook.

@Frank Everaardt
Op Pagina 2 staat dubbele tekst.....

Een nadeel is dat je deze muis niet kunt gebruiken als de batterijen leeg zijn. Dat is bij de meeste oplaadbare muizen wel mogelijk, door de muis even op een usb-kabel aan te sluiten. Bij deze muis van Trust moet je batterijen bij de hand hebben.

Daarvoor heb ik een rijtje witte (cheapere) en grijze pro (duurdere) Eneloops (oplaadbaar). Gebruik ze in klok & muizen, toetsenborden waar nodig. Eens in de zoveel tijd kom ik ze weer tegen en hang ik ze weer even 24u aan de stroom. Niet omdat ze leeg zijn, maar lijkt me voor de gezondheid van de batterijen beter. Al jaren plezier van!

Laatst bewerkt:
Mijn Razer Basilisk V3 heeft het ook.

@Frank Everaardt
Op Pagina 2 staat dubbele tekst.....

Daarvoor heb ik een rijtje witte (cheapere) en grijze pro (duurdere) Eneloops (oplaadbaar). Gebruik ze in klok & muizen, toetsenborden waar nodig. Eens in de zoveel tijd kom ik ze weer tegen en hang ik ze weer even 24u aan de stroom. Niet omdat ze leeg zijn, maar lijkt me voor de gezondheid van de batterijen beter. Al jaren plezier van!
Dank voor je opmerking bij deze en de andere tekst.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh