Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ubiquiti breidt UniFi-portfolio uit met robuuste ventilatorloze router en meer industriële producten
Ubiquiti zet een nieuwe stap in de professionele netwerkmarkt met de introductie van de UniFi Industrial-serie. Deze productlijn is ontworpen voor veeleisende omgevingen waar betrouwbaarheid, duurzaamheid en eenvoudige installatie voorop staan zoals bouwplaatsen, industriële installaties of afgelegen locaties waar standaard hardware vaak tekortschiet. ... verder lezen
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Impressive, de eerste keer dat ik deze zag had ik zo iets van, wat moet je hiermee, maar als het echt rugged moet zijn is dit wel de oplossing natuurlijk. Dit zou een oplossing van een afgelegen werkplaats, kantoor of dergelijke kunnen zijn. Dat je het passief kan gebruiken is een heel groot pluspunt in dit soort omgevingen. Ik verwacht nog rugged switchen, access points maar zeker ook camera's, niet dat ze nog iets missen in hun gamma, maar als je het echt rugged maakt kan je ook een ietsie pietsie meer tellen natuurlijk
Da's wel gemeen van mij natuurlijk.