Steam Machine: Valve bevestigt release in 2026, mogelijk later dan verwacht

Lid geworden
mrt 6, 2017
Valve lijkt er maar niet aan uit te geraken wanneer de Steam Machine op de markt komt. Afgelopen vrijdag publiceerde het bedrijf achter Steam het jaaroverzicht van 2025, waarin gesuggereerd werd dat de release mogelijk niet zou plaatsvinden in 2026. Inmiddels heeft Valve de blogpost bijgewerkt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
31 december dit jaar is ook nog 2026.... 😂
Persoonlijk zit ik niet op de Steam Machine te wachten.
Ik heb bij de MM vorige week eens de vr bril van Meta geprobeerd. Het idee en uitvoering is wel mooi...alleen Meta.....dat gaat hem dus NOOIT worden.

Zo'n model van Steam is misschien nog de moeite waard om eens te proberen.

Alle negatieve bijwerkingen van AI komen mij inmiddels behoorlijk de keel uit.
Ik vind het overigens wel vreemd dat er in de tech media vooral verhalen zijn over uitstel terwijl Valve op de Steam website de uitgavedatum heeft veranderd van "begin 2026" naar "binnenkort verwacht", de term "binnenkort" gebruik je begin maart niet als het eind 2026 zou worden lijkt mij.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh