'Nintendo schroeft productie Switch 2 terug wegens tegenvallende verkoop'

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nintendo gaat dit kwartaal minder Switch 2-consoles maken dan initieel gepland, aldus Bloomberg op basis van bronnen. Zo zouden er met 4 miljoen stuks een derde minder exemplaren van de band rollen, ten opzichte van de origineel geplande 6 miljoen stuks. Deze verlaagde productie zou ook in april aanhouden, al treedt de krant hierover niet in detail. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hoe zeer ik de console (persoonlijk) vind tegenvallen denk ik dat het hier toch echt gaat om het feit dat de marktanalyse een veel te groot marktaandeel verwachtte voor een markt die op vele manieren al aardig verzadigt is. Vooral zonder ´´killer app´´ de negentien miljoen voorbij gaan is om heel eerlijk te zijn als bedrijf een geldige reden oom een feestje te vieren.

Wat ik zelf tegen de borst loopt met dat ding:

Games / Software.

Die app voor introductie moest je voor betalen. Die had gewoon gratis gemogen. Dat basketbal spel viel ook erg tegen als ik het zo in de media heb gelezen.
Grootste klapper vind ik nog dat er een hoop oude games weer van de plank word gehaald en in een nieuw S2 platform word gestoken.
Ik had persoonlijk veel meer nieuwe games verwacht. Steeds dat rebranden word gewoon killing voor dat apparaat.
De games die al op de switch 1 uit komen gaan mensen echt geen switch 2 voor kopen.
En ze moeten ook eens ophouden met al die pc titels naar dat ding te porten.. Een paar is prima, maar het moet geen xbox of playstation look a like gaan worden.

En ze moeten ook eens ophouden met al die pc titels naar dat ding te porten.. Een paar is prima, maar het moet geen xbox of playstation look a like gaan worden.

Wat maakt dat nou uit? Je bent toch niet verplicht die games te kopen/spelen?

Meer keuze wat games betreft op een bepaald platform is toch altijd goed? Dat is voor mij de reden waarom ik bij pc gaming blijf, gewoon de meeste keuze in games.

Meer keuze wat games betreft op een bepaald platform is toch altijd goed?

Niet altijd.
Ik heb zelf nooit geen Nintendo gehad (behalve een NES mini)
Maar ik vind het wel een exclusief produkt. Je koopt het voor de Nintendo games, niet voor een geporte Call of Duty of whatever.
En als dat van die Nintendo exclusieve games een deel gewoon opgepoetste oude meuk is, dan zou ik hem ook niet willen hebben.

Maar ik vind het wel een exclusief produkt. Je koopt het voor de Nintendo games, niet voor een geporte Call of Duty of whatever.
Tuurlijk koop je een Switch voor de exclusieve Nintendo games, maar als je toevallig ook graag COD of whatever speelt, is het toch alleen maar mooi mee genomen dat dat dan ook op de Switch kan? Vanwege de exclusieve games blijft het dan nog steeds een exclusief product lijkt me.

Tuurlijk koop je een Switch voor de exclusieve Nintendo games, maar als je toevallig ook graag COD of whatever speelt, is het toch alleen maar mooi mee genomen dat dat dan ook op de Switch kan? Vanwege de exclusieve games blijft het dan nog steeds een exclusief product lijkt me.

Het zal waarschijnlijk tussen de oren zitten, maar ik vind persoonlijk Nintendo daarin anders dan XBox of Playstation. Ik zou zelf nergens in een Nintendo produkt links naar andere software/games willen, anders dan Nintendo produkten zelf

Nou als je cod ernaast zou willen spelen, dan hebben de meeste mensen vast daarnaast ook nog wel een pc, ps5 of een xbox.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh