Helaas géén 1 april grap; Playstation 5 wordt vanaf dan duurder

Lid geworden
mrt 6, 2017
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik had nog wel interesse om een PS5 erbij te kopen maar dat is nu dus over want dit zijn absurde bedragen om je in te kopen in een vender lock-in.
Uitstel van de Steam Machine baal ik meer van want die wil ik wel hebben, wat me nog het meeste stoort is het gebrek aan communicatie van Valve.

Tsja, er is (tot nu toe) nog geen enkele console geweest die na een prijsverhoging minder ging verkopen. Het is aan consumenten om duidelijk te maken aan Sony dat zij net zo goed de ´´aanhoudende druk op de wereldeconomie´´ voelen.

Heb er 1, maar staat ook stof te happen. Heel veel titels die op de pc ook zou kunnen spelen heb ik geen interesse in.
Ik wacht nog alleen op de titels die wel leuk zijn, maar denk niet dat het er veel gaat zijn.
Weet i.i.g dat ik geen nieuwe gen console meer ga kopen. De games moeten het wel waard zijn om het eruit te kunnen halen.
Al vind ik het wel jammer, want de ps5 is wel best een goed apparaat.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh