MSI RTX 5090 32G Lightning Z Review. Dit is de meest ultieme gamingvideokaart van dit moment en wij hebben hem getest

Lid geworden
mrt 6, 2017
‘Ultiem’, dat is de beste omschrijving van de videokaart die we in deze review bespreken. We hebben het over de MSI GeForce RTX 5090 32G Lightning Z, een gpu die op veel vlakken laat zien wat vandaag de dag mogelijk is op het gebied van grafische kaarten.
De kaart zelf is niet het enige dat ultiem is aan dit product; ook de verpakking mag er zijn. Wanneer de koerier de doos bij ons kantoor naar binnen brengt, denken we in eerste instantie dat MSI nog veel meer producten heeft toegestuurd. Dat blijkt mee te vallen, er zit alleen deze videokaart in. De doos is zo’n 60 cm hoog en binnenin zit niet alleen de watergekoelde kaart, maar ook een flink aantal accessoires, waaronder een houder. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Wat een beest. Heerlijke "overbodigheden" erbij en prestaties waar mijn Flightsim-hart sneller van klopt. Maar die prijs....

Absoluut een monster, maar voor het predicaat "Ultiem" zou ik toch eerst graag betere Linux ondersteuning zien voor Nvidia kaarten, volledig van Windows af zijn om te gamen wordt met elke Microsoft "update" aantrekkelijker.

Wel jammer van de waterkoeling. Dat is toch het eerste wat ik er af sloop als overklokker. Een andere reden zie ik niet gezien het prijskaartje om deze te verantwoorden.

Prachtige kaart, maar moet ik dan 1 of 2 nieren inleveren?

Oh, ik zie het staan. Prijs: 5229 euro..... ik lever wel 3 nieren in.

war een monster, ik wilde net zeggen, wat een compacte kaart, maar dan zie je dat hij 3 poorten inneemt en nog dik 5cm daarbovenuit steeks :LOL:

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh