Corsair Frame 4000: meer variatie dankzij frontpaneel van hout of met veel RGB

Lid geworden
mrt 6, 2017
Corsair heeft zijn gamma Frame-behuizingen aangevuld met twee nieuwe modellen. De Frame 4000X RS en Frame 4000D Wood RS bouwen voort op de basis van de bestaande Frame 4000D RS. De X-versie gebruikt een nieuw frontpaneel met 64 RGB-leds, terwijl de Wood-variant met hout is afgewerkt in de stijl van de Fractal Design North. Beide modellen zijn per direct beschikbaar. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het blijf mij verbazen dat het voor fabrikanten blijkbaar heel moeilijk blijft om met een smaakvolle en stijlvolle behuizing op de proppen te komen, de stroom aan smakeloze eenheidsworst houdt maar niet op. :confused:

Het blijf mij verbazen dat het voor fabrikanten blijkbaar heel moeilijk blijft om met een smaakvolle en stijlvolle behuizing op de proppen te komen, de stroom aan smakeloze eenheidsworst houdt maar niet op. :confused:
Ben het zeker met je eens wat betrft die eenheidsworst.
Maar ik vind de kasten met hout wel erg smaakvol.

Ben het zeker met je eens wat betrft die eenheidsworst.
Maar ik vind de kasten met hout wel erg smaakvol.
Jawel een stukje hout doet altijd wel wonderen ik ben er zelf ook een groot liefhebber van, zelfs het meest matige ontwerp krijgt er gelijk smoel mee.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh