QNAP toont high-end 10/25/100G-switch met 1,08 Tbit/s capaciteit

Lid geworden
mrt 6, 2017
QNAP heeft met de QSW-M7230-2X4F24T een nieuwe netwerk-switch geïntroduceerd die zich duidelijk richt op enterprise-omgevingen. Het model is ontworpen voor installatie in een 19-inch rack en combineert hoge doorvoersnelheden met uitgebreide netwerkfunctionaliteit. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
dit is dus de ideale switch voor mij, PC'tje koppele'n met 25Gb, internet ook met 25Gb (als dit er ooit komt, want voorlopig enkel 1Gb) and dan m'n server op 100Gb zetten, dan heb ik geen enkele bottleneck meer (op netwerkniveau).
Grapje natuurlijk.. Maar als je dit in je homelab hebt en je servers en jezelf op 10Gb zet en dan wilt redundant bouwen met backlink op 25 of zelfs 100Gb dan heb je wel iets dat werkt en naar ik vermoed nog redelijk betaalbaar is.. (over dat betaalbaar zijn gesproken, het hangt van je budget af natuurlijk, als je gewendt bent aan een Gigbit switch van de Action for 10€ zal dit ver buiten budget zijn.. Als je spreekt over dit op Cisco of Juniper niveau spreek je al direct over een veelvoud van wat deze QNAP waarschijnlijk gaat kosten..)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh