NZXT Kraken Elite 360 RGB Review. Een goed presterende AIO-koeler voor wie weinig gedoe met kabels wil.

Lid geworden
mrt 6, 2017
NZXT is een merk dat bekendstaat om zijn Kraken-waterkoelers. In deze review maak je kennis met de Kraken Elite 360 RGB. Dit is een koeler die niet alleen een kleurrijk display heeft, maar ook weet op te vallen met zijn kabelmanagement.
Wanneer je een aio-waterkoeler gaat inbouwen, word je vaak getrakteerd op een flink aantal kabels. Denk aan kabels om de fans op de radiator door te verbinden, en aan kabels voor de pomp, verlichting en eventueel een display. Vervolgens krijg je de schone taak om ze allemaal te verbergen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik vraag me af of jullie misschien een mogelijkheid zien om zoiets ook onder linux te testen. Welke opties je dan hebt om hem aan de praat te krijgen.
Of dat er geen opties zijn die werken.
Handig om het kaf van het koren te scheiden. En zo makkelijkere keuze kan maken.

Zien jullie misschien ook iets in een soort van pricewatch, wat tweakers ook heeft?

Ik vraag me af of jullie misschien een mogelijkheid zien om zoiets ook onder linux te testen. Welke opties je dan hebt om hem aan de praat te krijgen.
Of dat er geen opties zijn die werken.
Handig om het kaf van het koren te scheiden. En zo makkelijkere keuze kan maken.

Zien jullie misschien ook iets in een soort van pricewatch, wat tweakers ook heeft?
De software werkt niet onder Linux, daar kan ik kort over zijn. Je kunt hem uiteraard als normale fan aansturen met de diverse tools die daarvoor beschikbaar of via het BIOS van het bord dat je gebruikt, Er zijn op dit moment geen fabrikanten die Linux ondersteuning voor dit soort hardware bieden.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh