Xiaomi 17 Review. Xiaomi 17 Review. Deze compacte telefoon biedt topprestaties

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Xiaomi 17 is een nieuwe telefoon die we in deze review aan je voorstelen. Het is een van de higher end modellen van het merk en is gericht als weerwoord tegen bijvoorbeeld de iPhone 17 van Apple en de S26-serie van Samsung. De camera’s van deze telefoon zijn ontworpen in samenwerking met het Duitse Leica. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuk ding, alleen is de prijs mij iets te gortig :ROFLMAO:

Altijd als ik een nieuwe telefoon zoek dan wil ik weten of de bootloader unlocked is, of ze actief samenwerken met de open-source community, en of hij makkelijk te repareren is.

Ik heb (goede) telefoons weg moeten doen omdat er geen ondersteuning meer voor was, of omdat de reparatie van de USB-poort te duur was, dus nu zelf.aan de Fairphone; ook al zijn dat zeker niet de snelste of beste telefoons voor dat geld.

Als eigenaar van een iPhone 13 Mini is het nog steeds wennen aan het idee dat 6+ inch als compact/klein wordt aangeduid tegenwoordig.

Het is uiteindelijk daarom een Honor geworden.
Het hangt er dan ook wel vanaf welk model je hebt gekozen. Bij Honor zie ik ook €1200-1300 modellen.
Elk merk heeft wel goedkopere en duurdere toestellen. Ik verwacht ook niet bij andere merken ineens een telefoon te hebben voor €300, waar ik bij een ander merk €1000 voor neerleg

Klopt inderdaad. Xiaomi stond op mijn shortlist voor een volgende telefoon, maar de prijzen zijn Apple/Samsung 'on par' tegenwoordig. Het is uiteindelijk daarom een Honor geworden.
Binnen de Xiaomi-familie heeft Poco nog steeds een aantal messcherpe aanbiedingen.

Binnen de Xiaomi-familie heeft Poco nog steeds een aantal messcherpe aanbiedingen.
Klopt inderdaad. Maar ter toelichting, hier is mijn kijk op het geheel.
Ik vind gemiddeld genomen de prijzen van de betere middenklassers té veel richting de prijzen van de flagships neigen. Die middenklassers worden dan ook daadwerkelijk steeds beter uitgerust. Echter bij de flagships is er de laatste jaren betrekkelijk weinig tot geen innovatie.
Nu heb ik een foldable, dus echt (voor mij) totaal iets anders/nieuws. Die had ik voor minder dan de prijs dan een Galaxy Z Fold en dan met meer geheugen, meer opslag, meer batterij, stylus support (pen inbegrepen) een gratis hoesje en een soortgelijke software support termijn.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh