Steam Controller komt mogelijk begin mei uit

Lid geworden
mrt 6, 2017
Er is opnieuw een voorbarig online geplaatste review van de Steam Controller verschenen. Dit keer gaat het om het Japanse 4Gamer.net, dat de releasedatum van de nieuwe controller prijsgeeft. De officiële releasedatum noch adviesprijs zijn op moment van schrijven bekend. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De Steam Machine begin mei...daar zou ik vrolijk van worden.

1099 euro misschien..
Ik ga er van uit dat het dan de 2TB versie is en als er een controller bij zit kost de machine €1000.- en dat riep ik in november al.
Voor een gelijkwaardige zelfbouw ben je al meer kwijt en het formaat van de Steam Machine gaat je zelf niet lukken net als de ingebouwde ontvangers voor de controller, tel daar de op elkaar afgestemde custom hard-, software en koeling bij op en dan heb je in de huidige markt een "redelijke" prijs.

De consoles van Sony en Microsoft gaan door alle prijsverhogingen in de richting komen van deze prijsstelling en daar moeten we nog steeds van geloven dat ze deels gesponsord zijn.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh