Huawei Fit 5 Pro Review. Een veelzijdige smartwatch met een groot scherm

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vandaag komt de Huawei Watch Fit 5 Pro op de markt, een smartwatch met een wat lagere prijs dan de ronde GT-modellen van dit merk. Dankzij het rechthoekige scherm is hij herkenbaarder als smartwatch. Hij bouwt voort op zijn voorganger en brengt daarbij innovaties uit de luxere GT-serie met zich mee.
De Fit 5 Pro heeft een groter scherm dan zijn voorganger. Het meet 1,92 inch en heeft flinterdunne, symmetrische randjes van 1,82 mm breed. Ter vergelijking: de Apple Watch 11 heeft een scherm van 1,78 inch. De Fit 5 Pro wordt geleverd in een witte, zwarte en oranje variant. Die laatste is een echte eyecatcher. De witte en zwarte variant worden geleverd met een bandje dat is gemaakt van siliconen; het bandje van de oranje Fit 5 Pro is geweven. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Heb zelf de gewone Watch Fit 4 die ik regelmatig draag. Voor de meeste sporten een zeer goed toestel (zeer goede hartslagmeting), GPS van de 4 kan iets beter maar daar heb je de GT Runner 2 tegenwoordig voor van Huawei.
De 5 Pro is in principe een GT 6 qua features maar dan in een vierkant formaat. De Fit 5 doet niet veel onder, eerlijk gezegd. Echt een heel goede waardepropositie.

Huawei is Chinees; in hoeverre wil je China toevertrouwen met *al jouw data*, inclusief informatie over je hart, slaappatroon, etc?

Huawei is Chinees; in hoeverre wil je China toevertrouwen met *al jouw data*, inclusief informatie over je hart, slaappatroon, etc?
Zou je niet eerst moeten onderbouwen waar je twijfels vandaan komen en wat het verschil is met bijvoorbeeld een Amerikaanse speler? Ik kan wel bedenken waar je het over hebt, maar ik vul liever geen dingen in die ik niet weet.

Zou je niet eerst moeten onderbouwen waar je twijfels vandaan komen en wat het verschil is met bijvoorbeeld een Amerikaanse speler? Ik kan wel bedenken waar je het over hebt, maar ik vul liever geen dingen in die ik niet weet.
Ja, ik begin een beetje door te slaan sinds mijn Fitbit-data (verplicht) naar Google is gegaan. Ik ben ook actief Amerikaanse en Chinese diensten aan het vervangen met Europese alternatieven, of door het zelf te hosten ...

Ja, ik begin een beetje door te slaan sinds mijn Fitbit-data (verplicht) naar Google is gegaan. Ik ben ook actief Amerikaanse en Chinese diensten aan het vervangen met Europese alternatieven, of door het zelf te hosten ...
Tsja, dat is wel een ding natuurlijk. Zou best wat Europese modellen besproken zien worden. Buiten Polar ken ik eigenlijk geen grote merken.

De Fit 5 heeft ook vernieuwde sleep stage tracking met een nieuw algoritme. Zou een stuk beter zijn

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh