Nieuwe draadloze muis van Trust moet na drie minuten laden 24 dagen meegaan

Lid geworden
mrt 6, 2017
Trust heeft de Zevo Ultra-Fast Rechargeable Multi-Wireless Mouse uitgebracht. Zoals de stevige naam doet vermoeden, gaat het om een draadloze muis die snel oplaadt. Zo claimt de fabrikant dat dit model na drie minuten aan het snoer volledig is opgeladen. Dat zorgt ervoor dat de muis weinig downtime heeft en tegelijkertijd geen batterijen vereist. Hij kost 25 euro en is nu beschikbaar. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als het om een minimale downtime gaat mis ik de Logitech M705 Marathon nog steeds, niet laden maar 3jaar werken op 2 penlites.

Ik kan niet zeggen dat ik dit heel erg indrukwekkend vind. Mijn inmiddels 6 jaar oude Logitech MX Anywhere 2s doet het probleemloos een maandje of 3 op een volle accu, bij (werk)dagelijks gebruik.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh