Steam Machine heeft vanafprijs van 1.039 euro zonder controller, Valve opent reservatiesysteem

Lid geworden
mrt 6, 2017
Valve heeft meer dan een half jaar na de initiële aankondiging meer informatie gedeeld rond de release van de Steam Machine. De Linux-gebaseerde compacte pc krijgt een vanafprijs van maar liefst 1.039 euro, en dat is dan nog eens zonder Steam Controller. Valve open een wachtrij met loterijsysteem voor geïnteresseerden. De eerste exemplaren worden verzonden vanaf 29 juni. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Veel geld voor een Console, maar eigenlijk is dit geen echte console maar een PC en dan valt het me nog mee. Hadden de prijzen niet zo uit de pan gevlogen dan was hij uiteraard goedkopeer geweest. Dit is een geval van net op het verkeerde moment dit te willen aankondigen. Qua platform telt dit wel meer aangezien zowat alles op Steam verkrijgbaar is. Dus.. interessant klein systeempje als je wil gamen op je TV in de woonkamer..

Het is een stevig prijskaartje geworden, ik had al maanden zo'n €1000.- en 1100 inclusief controller voor het 2TB model maar daar mag dus nog €300.- bovenop.
De prijzen van een paar vergelijkbare systemen die ik in een wenslijst heb staan zitten inmiddels op hetzelfde niveau en dan mis je de console features van de Steam Machine, gamen is hoe dan ook een prijzige hobby geworden.
De hele verkoop is ook nog eens een loterij dus aanmelden en afwachten maar.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh