zou het systeem automatisch een digitale versie toewijzen aan de Microsoft-account die actief is op de Xbox-console.
Vind dat je als consument zou moeten kunnen kiezen of je je disc game kan omzetten naar digitaal.
Niet dat zoiets maar automatisch door je strot word geduwt en je niks te kiezen hebt.
Voor mij is console gaming al verleden tijd.
Heb momenteel wel recent een Xbox series X 2TB gekocht, en zeker al paar maanden geleden een PS5.
Wat sony allemaal probeert ben ik helaas niet zo fan van..Echt weer van die anti-consumer praktijken.
Ben wel aan het nadenken om de PS5 te verkopen als ik er nog veel voor terug kan krijgen (aangezien die vrijwel nog nieuw is en weinig uren op gespeeld is)
Krijg ik hem niet weg, dan H..k ik hem wel.
Wat bij sony ook niet helpt is je identiteit moet tonen (althans in de UK voor nu) om van sommige opties op de PS gebruik te kunnen maken.
Al zie ik dit ook nog wel gebeuren dat ze dit wereld wijt gaan invoeren.
De consoles die ik momenteel heb zullen dan ook de laatste zijn.
Digitale games is leuk, maar vertrouw Sony en Microsoft totaal niet als het om recht gaat en het in eigendom hebben van je gekochte software.
Ze willen liever dat je niks je eigendom is, en zelf wel bepalen wie of wat welke software voor bepaalde tijd mag gebruiken.
En voor het digitale, denk dat je dan met een steam machine beter af bent helaas.