MSI MAG B850 Gaming Plus WiFi Review. Een doordacht, toekomstgericht AM5-bord voor wie graag de hand op de knip houdt.

Lid geworden
mrt 6, 2017
Ja, op TI kom je vaker luxe moederborden tegen dan instapmodellen. Deze keer hebben we een goedkoper model voor je bekeken: de MSI MAG B850 Gaming Plus Max WiFi kost zo’n 225 euro en biedt voldoende mogelijkheden voor een modern systeem, maar zonder zaken die je wellicht toch niet gaat gebruiken. Wil je meer investeren, dan bieden MSI en anderen natuurlijk meer dan voldoende opties. Wil je de hand op de knip houden, dan is dit een prima keuze, zoals blijkt uit deze review. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Wat ik graag in dit soort “toekomst bestendige” moederbord beschrijvingen zou willen zien: de mogelijkheid tot bios update zonder CPU? Stel je koopt na de release van een nieuwe CPU dit moederbord en je moet hiervoor ook nog een noodzakelijke bios update doen.

Wat ik graag in dit soort “toekomst bestendige” moederbord beschrijvingen zou willen zien: de mogelijkheid tot bios update zonder CPU? Stel je koopt na de release van een nieuwe CPU dit moederbord en je moet hiervoor ook nog een noodzakelijke bios update doen.
Ja, dat kan met dit bord. Zit een knopje voor achterop.

Ja, dat kan met dit bord. Zit een knopje voor achterop.
ok maar de vermelding BIOS update zonder de vrijgegeven CPU of BIOS update alleen mogelijk met een door de (out of de box) BIOS herkenbare CPU, zou denk ik wel een goede aanvulling zijn. Ik hoop dat ik duidelijk ben, ik kan geen betere omschrijving bedenken.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh