Fijn dat deze side nu bestaat.

A.C.Nijman

Nieuweling
Lid geworden
jul 22, 2026
Vroeger moest ik het doen met het magazine zoals "Computer Idee".
Ik zelf ben van de oude doos, mijn eerste PC was een Tulip 8086 met een groen schermpje wat je kon aanschaffen met korting van de zaak "PC Prive".
Met heel veel floppen voor het installeren van Windows 3.1 en Words, daarna ging het snel met de computers door het lezen van het magazine en beursen zoals HCC, leerde je om er zelfstandig steeds meer in te stoppen en te verbouwen.
Helaas door mijn oudere leeftijd en de versnelde tijd van Computers en programma's lukt het mij nu niet meer dit zelf te doen en om keuzes te maken met componenten en deze te combineren.
Nu er deze tijd ook haast geen winkels meer zijn die je uitgebreid kunnen helpen, heb ik de hulp van Informatique gevraagd en uitgebreid gekregen naar de waarde van mijn portemonnee en wat heden te dagen nodig is.
Maar nu ook deze side is dit ook weer mogelijk een meer informatie binnen te krijgen.
Daarom Proficiat Technology Insider

Mijn PC aanschaf nu op heden heb is:
Iiyama G-master GCB3490 curved
AMD Ryzen 5 7600 Boxed
MSI B650 Gaming Plus WiFi, ATX, AM5
Patriot 32GB DDR5-6000 (2x16GB) Dual-Kit
Conceptronic EMRICK03G
Voeding 650 W
en 2 interne SSD schijven
Helaas een verouderde Geforce 3060 videokaart

Maar hiermee kan ik nu met harte lust S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl spelen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh