MSI MPG X870E CARBON MAX WIFI. Veel luxe maar geen 10 gigabit.

Lid geworden
mrt 6, 2017
De MPG X870E Carbon Max WiFi is een luxer moederbord voor AM5-processors, in deze review kom je alles te weten over deze subtopper uit het programma van MSI. De afgelopen tijd hebben we flink wat moederborden van dit merk aan de tand gevoeld. Het waren voornamelijk modellen met een vriendelijke prijs op het prijskaartje. Dit model is afkomstig uit het hogere segment en biedt dan ook wat meer features en mogelijkheden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mooi bordje toch. Vraag me altijd wel af waarom je wifi op zo'n ding wilt. Kan me niet voorstellen dat iemand zo'n bord koopt, met tig andere mooie en dure componenten in een kast stopt en dan draadloos aansluit. Of ben ik dan oldskool?

Mooi bordje toch. Vraag me altijd wel af waarom je wifi op zo'n ding wilt. Kan me niet voorstellen dat iemand zo'n bord koopt, met tig andere mooie en dure componenten in een kast stopt en dan draadloos aansluit. Of ben ik dan oldskool?
Het biedt je flexibiliteit. Lang niet iedereen heeft een vaste verbinding in iedere kamer.

Het biedt je flexibiliteit. Lang niet iedereen heeft een vaste verbinding in iedere kamer.

Ook lang niet iedereen heeft goede wifi in elke kamer in huis.
Als ik via wifi verbind, blijf er maximaal 20% over van de capaciteit die mijn internetverbinding aan kan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh