Asus TUF Gaming B860M-Plus WiFi Review. Een prima basis voor een Intel-systeem voor 199 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
De TUF Gaming B860M-Plus WiFi is een scherp geprijsd moederbord voor het Intel-platform. In deze review laten we je er kennis mee maken en kom je de plus- en minpunten te weten. Als je een compacte build wilt maken, is het wellicht een interessante keuze.
ATX-moederborden hebben een flink formaat. Dat is vooral te danken aan de uitbreidingsslots en de ruime hoeveelheid ssd-posities die moederborden tegenwoordig bieden. Voor wie het wel een tikje minder groot mag en wat minder geld wil uitgeven, biedt Asus de TUF Gaming B860M-Plus WiFi, een bord dat voor zo’n 200 euro in de schappen ligt en gebaseerd is op de B860 van Intel. Die chipset is goedkoper en wat simpeler dan de Z890 die je op luxere borden tegenkomt. De TUF Gaming B860M-Plus WiFi is daardoor wat minder uitgebreid. Dat maakt dit vooral een bord dat we zouden aanbevelen als je op zoek bent naar een niet al te duur bord voor een build waar je weinig aan wilt ‘knutselen’. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een Mobo van 200€ sherp geprijsd noemen. In deze tijden klopt het inderdaad wel, een aantal jaar geleden klonk dat net iets anders.
Maar toegegeven, het is inderdaad niet slecht wat je krijgt..
Ik heb zelf eind vorig jaar een prime gekocht omdat dit net genoeg bevatte wat ik nodig had.. Een Gen 5 SSD was toen al onbetaalbaar, maar die zit er wel op..
mooie review Frank.

Een Mobo van 200€ sherp geprijsd noemen. In deze tijden klopt het inderdaad wel, een aantal jaar geleden klonk dat net iets anders.
Maar toegegeven, het is inderdaad niet slecht wat je krijgt..
Ik heb zelf eind vorig jaar een prime gekocht omdat dit net genoeg bevatte wat ik nodig had.. Een Gen 5 SSD was toen al onbetaalbaar, maar die zit er wel op..
mooie review Frank.
Om eerlijk te zijn: de prijzen zijn natuurlijk niet omlaag gegaan, als je bij het CBS kijkt, dan is de cumulatieve inlflatie in de afgelopen zes jaar 25 procent (voor Nederland). Een gemiddeld modern bord is rijker uitgerust dan een bord uit dat jaar en biedt vaak meer usb-aansluitingen en heeft ook vaak meer m.2-posities.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh