Netac Type C Multifunction Adapter WF23. Opslag en gemak voor de Apple Mac mini

Lid geworden
mrt 6, 2017
Ben je op zoek naar opslag en werkgeheugen, dan is Netac een merk dat je in de gaten moet houden. Je kunt er terecht voor interne en externe opslag en ook heeft de Chinese fabrikant een flink bereik aan geheugenmodules. Tot nu toe hebben we op TechnologyInsider voornamelijk aandacht besteed aan de interne en externe ssd’s van het merk. Dit keer staan we stil bij een externe behuizing, die bedoeld is om je Mac mini letterlijk op een voetstuk te zetten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik vond dit soort docs voor de Mac mini altijd geweldig. Dat Netac deze maakt met een interne SSD is logich, ik zie dit ook bij de "gewone" USB-C docks gebeuren en zeker voor de MAC met zijn vast geheugen en opslag een goede optie om je "interne" storage uit te breiden.. Ik denk ook niet dat het perse nodig is dat die dan net zo snel is als je interne storage, ik zie het dan meer als een D-drive, een data opslag drive.
Dat de opening voor je vingers wat te klein is is meer een issue van de Mac dan de docking vind ik eerlijk gezegd.. Waarom zetten ze dat ding aan de onderkant..
Maar ik denk dat de meeste gebruikers hem nooit uit zetten..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh