Disney+ schrapt reclamevrije abonnementen ook in Nederland en België

Lid geworden
mrt 6, 2017
Disney+ lijkt definitief afscheid te nemen van volledig reclamevrije abonnementen. Ook Nederlandse en Belgische abonnees met het duurdere Standard- of Premium-abonnement kunnen volgens de huidige voorwaarden met reclame en sponsoruitingen worden geconfronteerd. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dit was altijd het plan natuurlijk. Laat mensen eerst weg gaan bij een Ziggo en meer betalen voor “hetzelfde”. Daarna de reclame weer toevoegen als mensen afhankelijker zijn geworden.

Ben benieuwd hoeveel klanten dit weer gaat kosten.
Ik ben daar zelf heel makkelijk in: reclame=ban

Ze verdienen blijkbaar méér aan reclame dan aan abo's. Jammer, want ik vind enkele streaminsgdiensten best goed. Maar als er reclame in komt, is het wat mij betreft afgelopen.

Ik heb niets met Disney maar Amazon Prime en HBO heb ik er om de zelfde reden al uit geknikkerd en er kunnen wat mij betreft niet genoeg mensen op de zelfde manier reageren.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh