Huawei doorbreekt Nvidia / AMD AI-duopoly en biedt met zijn NPU’s een alternatief

Lid geworden
mrt 6, 2017
Deze week heeft Huawei op zijn Connect-conferentie in Shanghai de nieuwe Atlas 960E SuperPoD gepresenteerd. Dit nieuwe datacenterproduct vormt een alternatief voor het duopolie van AMD en Nvidia op het gebied van grootschalige AI-hardware. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik ben alleen benieuwd hoe ze dit in het westen kunnen verkopen. Met de blok die er heerst tegen Huawei wegens de vermeende spionage van de Chinese overheid.. Als ik het me goed voor de geest haal is dat nooit echt bewezen.. Aan de andere kant zijn Amerikaanse Giganten zoals Cisco en Juniper nooit onderzocht.. Misschien moet dat er ook maar s van komen?

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh