Maar ja had toch wel graag een sub-highend kaart gezien. Als ze alleen maar midrange achtige kaarten gaan uitbrengen, ben ik wel een beetje klaar met hun.
Vond het geen slechte kaarten, maar als je het volle potentie niet benut wat heb je er dan aan.
RDNA 1 heb ik zelf ook gehad.. Was wel vernieuwd tegenover de oude GCN. Maar als je het tegenover een RDNA 2 kaart zet was ik er niet helemaal over te spreken.
Ten eerste gezeik gehad met die driver problemen toen ineens zomaar je scherm op zwart ging.
En dat heeft ook nog wel even geduurd voordat iets beter werd.
En had ook wel een hogere kaart willen zien zoals een RX5800XT.. Misschien minder opgefokt als de high-end nvidia kaarten.. Maar wel op ze minst een heel stuk beter dan de kaart die de RX5700XT heette.
Maar als het allemaal van die slappe thee kaarten word, ben ik wel snel klaar met hun.. Kan dan nog beter een nvidia kaart kopen.. En dan hoef ik echt geen 4080 super of 4090 prestaties. Dan zou ik met een 4070TI ook al best ver komen. Alleen jammer dan nvidia zo spaarzaam is met geheugen op die kaarten.
Overigens was RDNA 2 best wel een topper te noemen.. Voor de rest hebben ze daar bij AMD nog weinig gepresteerd om een super goede kaart neer te zetten.
Ik denk dat ze beter meer knappen koppen moeten aannemen om dat bedrijf betere resultaten te laten komen.