AMD topman grapt dat tekorten van de Ryzen 7 9800X3D niet door AMD komt, maar door de “vreselijk slechte” concurrentie

Lid geworden
mrt 6, 2017
Tijdens CES 2025 heeft AMD de Ryzen 9 9900X3D en 9950X3D aangekondigd. Deze moeten in de aankomende maanden op de markt verschijnen naast de moeilijk verkrijgbare Ryzen 7 9800X3D. Dit zal echter ook niet snel aan de vraag naar 3D V-Cache-chips voldoen, aangezien historisch gezien de vraag naar X3D-processoren met acht kernen tien keer hoger is. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Volgens mij was dit ook het geval met Nokia, Blackberry en in NL de Opel Kadet. Maar hoogmoed komt ten val en ik heb het vermoede dat deze uit de ARM hoek gaat komen.

Dit soort humor, met een kern van waarheid, waardeer ik wel.

Intel is al jaren meer bezig met marketing en incentives. Bizar genoeg lukt het ze ook nog om de markt met boardpartners (PC laptops) aardig dicht te timmeren voor AMD.

Alle tweakers kiezen AMD, alle boardpartners leveren Intel.

Op zich heeft AMD wel gelijk maar ik denk dat voor gaming, wat een zeer groot aandeel van deze processor zal zijn AMD ook nog eens goed weg komt dat moderne developers geen engines meer maken wat vaak tot slechte optimalisatie leid wat er weer voor zorgt dat er meer vraag is naar processors met veel cache, en welke processors zijn dat? Juist de X3D.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh