AOC 27B3CA2 Review. Een 100Hz-monitor voor 150 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Voor 150 euro een goede monitor kopen, dan dat? Het blijkt inderdaad mogelijk, als we naar onze testresultaten van de AOC 27B3CA2 kijken. Heel veel luxe krijg je niet voor dat geld, maar het is wel een scherm met alles dat je nodig hebt en bovendien best wat comfort biedt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik heb het vanaf 2009 tot 2020/21 gedaan met 24" 1920x1080. Niks mis mee, maar nu ik 3 HP Elite display 241i monitoren heb, met een resolutie van 1920x1200, zou ik voor de desktop echt niet meer terug willen. Voor 27" zou ik dan minimaal 1440 willen.

Smaken verschillen natuurlijk, maar dit is wel een vreemd compromis. 1080p op een 27" scherm en dat ook nog eens in een markt die compleet is verzadigd met 1080p monitoren vind ik persoonlijk geen prijs waard.
Ik zou dan eerder gaan voor 75hz, geen USB en meer pixels bijvoorbeeld.

Voor 50 euro meer heb je deze. Overigens is dit het antwoord op de vraag van een tijdje geleden over betaalbare schermen met een hogere ververssingsnelheid dan 60Hz;-)

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh