Eenvoudig bestanden delen tussen twee pc's via Thunderbolt Share

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het delen van bestanden tussen twee computers kan soms best wat gedoe zijn. Okay, je kunt delen b via een nas, bestanden op een stick zetten of mailen naar elkaar of gebruikmaken van Google Drive, Dropbox of OneDrive. Daarnaast beschikken de meeste besturingssystemen nog over de mogelijkheid om een folder te delen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Waarom steeds deze melding, als ik een bericht graag wil lezen:

The server returned a
"404 - Page not found (yet)"

Volgens mij gaat er toch iets fout bij het server gedeelte.

Vreemd, bij mij via een incognito venster gaat het goed. Kun je me misschien meer info geven via een pb?

Ligt aan welke info je dan nodig hebt.

Dit gebeurd overigens niet bij alle berichten, de meeste komen wel goed door.

Bij mij krijg ik die foutmelding ook regelmatig.

1715984154977.png

Firefox 125.0.3. Zowel in standaard als privenavigatie

Trouwens, zo'n foutmelding krijg je ook als een homepage nieuwsbericht/review wordt aangemaakt voor de volgende dag, maar hij nog niet online staat op de homepage. TI News Bot pakt hem dan al wel op het forum, maar de link is dan nog niet werkend.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh